Renegade five - running in your veins.

Kom nyss hem, har varit i byn dom senaste dagarna. I fredags så jobbade jag och efter det hade jag en körlektion. Martin hämtade upp mig på jvs & sen for vi till byn.

Gjorde väl inte så hemskt mycket i helgen, var till luleå en sväng & sen tillbaka lika fort, fan vad väääärdelöst luleåkalaset är, alla festivaler verkar ha medelåldern 16 typ. hha aldrig någonsin ska jag sätta min fot på lk igen.

Sen så ja for vi hem igen, men ett litet stopp på mcdonalds innan! Sen så när vi körde hemåt så kommer de en sär buss och ska börja köra om, isak körde så ja, alla i bilen fick sig ett gott skratt.. haha!

Nej, nu idag vet jag inte vad jag ska göra, hade ju behövt plugga ganska mycket inför teoriprovet.. eller ja,göra klart alla repetitioner iallafall.. Jobb imorn, 8-12, känns ju grejt!

ÅH vill ha sommarlov ett tag, aja, ledig sista helgen iaf? bra de.. Nåja, vi hörs väl..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0