overall - en bra kväll med nära å kära som gör livet bättre :)

Hejsan!

I fredag så for jag till byn med martin, först var vi till storheden. Kikade på elgiganten och var in på systemet en sväng om. For sen tillbaka till boden, men innan det så for vi på mc donalds, hehe gott:)

For iväg till byn och gjorde väl inte för mycket på kvällen. På lördagen så vaknade jag ganska tidigt, eller ca 11. Sen så for vi ner till överstbyn och chillade där. När klockan närmade sig 6 så for vi till martin, började fixa mig och så droppade de in folk allt eftersom:)

Satt och chill-drack på verandan och det var bra väder även fast solen inte visade sig, varmt iallafall. Sen så drog vi oss till området. Slut. hah.

Vaknade imorse kring ett, fan så varmt de var i sovrummet, sjukt! Aja, for hem efter 6 nån gång, så nu sitter jag hära. Har varit å kört en sväng med mamma också, en warm-up! Sen så nu ska jag se batman och sen blire väl att sova, ska försöka att inte se hela filmen iaf. Kommer annars aldrig somna.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0