En dag till

eller en jobb-natt kvar, sen är jag ledig tills på nästa torsdag. Ringde även körskolan idag, ska köra bil imorn haha, har inte kört med deras bmw på as länge så får ju se hur de går för sig. + att jag ska inte ens köra med den jag brukar köra med. Så jag vet ju inte om dom lär annorlunda från varandra? att dom lär olika alltså.

Aja, hoppas ej de iaf, sen ska vi även prata litegrann:) hehu, börjar närma sig nu! Hoppas jag får dedär jäkla körkortet innan skolan börjar! 18dagar kvar iaf, fan hela jävla sommarlovet har jag jobbat? aja, har inte nåmer sommarlov nåmer =(( fast även skönt att slippa göra en massa uppgifter och "det ska vara klart den veckan," "åh nej, glömde ta med det idag, å de var sista dagen" osvosv.

Ne nu ska jag tagga jobb och sen köra lite bil kring halv 9 imorn;) heh, kliver ju ändå upp 06.00 imorgon bitti, så jag är glad att jag inte somnade efter jobbet, grym jag är! Ringde farmor och snackade med henne ett tag, så glad, så glad jag är :D

Vill ha höstlov nu, så man får hälsa på älsklingsfarmor nån gång! tror ej att jag har träffat henne sen hon var i boden senast när pappa fyllde år, i januari. Nåja, nu blir de tv och sen jobb. Hörs när vi hörs! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0