Thursday today

Vaknade kring 7, kände bara att jag inte orkade kliva upp, men jag hevde mig upp iaf. For med joel till heden och sen till skolan där mamma släppte av mig. Hade engelska och sen så slutade jag, fick veta vad jag fick på provet också, vg! :) Äntligen, nu börjar det vända till sig, haft en period där jag inte orkat plugga men det verkar vara över nu. Har även fixat alla uppgifter jag skulle ha gjort på påsklovet. Okej, inte alla då,men flera iaf!

Sen så vid 1 for jag till praktiken, jobbade 2 timmar sen slutade jag, fick svin ont i huvudet. Men det är bättre nu iaf. Snart ska vi käka och efter det kanske man ska göra dom där uppgifterna man måste göra, usch vad jobbbbbbbbbbbbbigt det plötsligt blev. h.a.t.a-s.k.o.l.a.n.




over&out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0