sjätte april två tusen elva

Tjena tjena. Idag var det skola, men jag var ledig.. så det var ju jävligt roligt, hade kunnat sova ut idag utan att stressa upp och gå till bussen osv. Bra där.

Sen så efter skolan fick jag skjuts av R hem. Mamma ringde och sen så kom hon hem med maten. Så vi käkade och sen så har jag bara suttit hära vid datorn ett tag sen sett lite tv.

Har blivit lite vuxen nu och deklarerat å massa, hehe! Beställt ett nytt bankkort med. Nu saknas väl bara körkortet.......... gjorde lite tester på nån skiva och det gick oväntat bra. Ska starta med pluggandet nu och imorgon har vi engelskaprov och sen slutar jag typ, om vi inte har samhälls men han var sjuk idag så det återstår att se.

Har även övningskört idag och mamma tycker att jag är svinbra! Körde samma runda som i måndags och det gick jättebra. Oväntat faktiskt. Tänkte iaf på allting som jag fått in i huvudet om körning där. Och det gick faktiskt bra.

På fredag ska vi också iväg å köra för mamma jobbar kväll imorgon så hinner ej då. Nu ska jag plugga lite på engelska provet vi har imorgon, vilket jag kom på nyss, heh! Ska läsa igenom 2 texter och lite ord sådär så löser det sig nog ska ni se.


Nåja, hörs senare dåååå. Ska plugga och sen sova, börjar 8.20 imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0