Praktik i 3 veckor

hej & god morgon. heh, vaknade, gick upp och duschade, och nu sitter jag här och väntar på att man ska gå till praktiken. 3 veckors praktik, fyfan.

Men det kanske blir roligt, man kanske har mycket att göra så det går fort, jag vet inte för att jag har aldrig varit på laitis som jag nu ska vara i tre veckor.

Nåja, efter skolan blir det väl hem eller om man tar sig en sväng på banken om vädret tillåter det. Har ju varit fint väder nu jätte många dagar så hoppas det inte slutar nu, bara fortsätter så det blir varmare och varmare.


Har även laddat hem en film som jag snabbspolade igenom nu på morgonen, kanske tar å ser klart den efter praktiken. Nåja, nu ska jag snart gå, ska bara fixa mig i håret sen är jag klar.  Ses när vi ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0