Nån dag i april..

I fredags så var det fest, jag promenerade till frida där hon och rebecca var och drack. Sen så gick vi till rebeccas bror och fortsatte där. Jag och rebecca bestämde oss för att dra på krogen, första gången.

Sen så när vi varit där ett tag så drog jag med isak till björns, var nån fest där men vi drog till stan ist, jag, isak och rickard. Sen så vid 2 blev jag less och bad dom skjutsa hem mig. Somnade väl direkt när jag la mig i sängen, typ. Mådde väl sådär när man vaknade.

Lördag så vaknade jag då kring 10-11, kanske? Sen vid 1 kommer rickard in i huset och in i mitt rum och säger att dom är här, heh okejdå! Var ju ready to go så.. Tog på mig jackan och sen drog vi till coop och handlade mat. Isak och rickard skulle byta bil så vi drog till kickis hus där isaks bil stod.

Drog till byn och sen då åt vi grillat, mums! Drack lite på kvällen så där och sen så fick jag och martin skjuts till huset hans och sov där. Idag så vaknade jag kring 11, gick ut till vardagsrummet och såg tv tills mamma kom och hämtade mig. Körde hem och det var ju roligt =) gick svinbra!

Sen imorn har jag körlektion, uuuh jobbigt, men jag vill ta körkortet nu så det är väl lika bra antar jag.. Nej, nu ska jag sova. Hejdå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0