Dag tolv, skippar elvan

Dag 11 – Mina funderingar
men va? jag funderar inte på någonting så vi skippar den..


Dag 12 – I min handväska då kör viiii

Ja, i min handväska finns:
börs
just nu en halsduk, varför vet jag inte..?
schema på mina lektioner (kuser heter det ju nu-.-)
snus
solbrillor
en liten mobilväska tror ja de är men har mina mini-piller där och ett iphoneskal
handkräm
skavsårsplåster
2 pennor
kam (sån där man tupperar med, men den funkar ok för mig som har lite kortare hår)
2 olika läppbalsam, ett från H&M (luktar vanillin/vanilj) och ett försvarets hudsalva(=bäst!!!!)
panodil

sen ibland har jag smink med mig också, men det är inte så ofta, bara om jag vet att jag ska till annie å sova eller till martin. annars är det väl inte så mycket mer :)

orkar inte lägga upp en bild, men mina vänner vet att jag har en svart väska med lite nitar eller en brun väska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0