Dag 09 – Min garderob

Ja, jag har väl antagligen kläder i min garderob? Eller vad? hehe, ska jag visa bild? jaha okej, säg de då.....



Har sjukt mkt mer kläder men har rensat ut de jag använder och inte. De jag inte använder ligger i typ 3 stora svarta sopsäckar i garaget. Ska även rensa ut lite mer nu när våren kommer och köpa in lite fler linnen, tajts (leggings) och sånt där. Skor skulle jag också behöva, har dock över 20 st par.... typ.

Nåja, nu vet ni hur min garderob ser ut. De svarta skorna som ni ser i den vänstra garderoben längst ner till höger? heh skulle ha använt dom fredagen då jag fyllde år, men det gick som sagt inte. Man blev lite för full och ja, ni kan ju räkna ut resten, men de ska användas! Nån som vill följa med på krogen nån helg framöver???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0