5/4

Tisdagen var över då.

Skolan var väl som vanligt, hade en lektion, fick ett hemprov och sen slutade vi. Åt lite och sen drog jag och isak ut på stan. Hittade rickard som vi chillade med på åhléns och sen skjutsade rickard mig till badet där jag badade lite med kläderna på. Kul, not.

Sen så gick jag hemåt och har lagat lite mat för morsan for iväg för hon glömde sin mobil på jobbet så jag fick göra käk idag. Hennes kommentar när vi ätit var:"va bra, tack för maten. Det är ju bra om du kan laga mat nu när du är 18, annars hade det inte varit bra". hehe TACK MORSAN :D

Ja, sen nu ska jag fortsätta se på finalen av sverige mästerskapen. I HOPE SAIK WINS! :) två släktingar som spelar så håller på saaaik.

Aja, vi får väl höras vavaaaa. hejs




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0