20 april

hejsan

just nu sitter jag hos annie. sov här inatt och igår natt.

igår så for jag och jobbade kring 12, roligt roligt. sen så kom mamma och hämtade mig, for hem satte mig vid datorn och insåg att jag inte ville vara själv. så jag skrev till annie att jag kommer till henne igen. så jag körde bil till henne och det var helt lugnt. blev inte stressad eller nåt, som jag brukar bli.

nu är iaf annie ute och gör nått heh. så jag sitter och ser på tv, längtar till oc börjar kl 15 så jag kan se deee. idag händer väl inte för mkt, håller på att ladda hem två filmer så vi ska väl se dom sen när hon kommer. måste också in till stan å köpa snus innan vi far till stugan imorn.

så detta blir nog mitt sista inlägg tills söndag eller nåt, för då far vi hemåt. så ni får väl ha en bra påsk, för de ska jag. köra skoter, bli snöbadad som vanligt av oskar, dricka och äta gooooood mat.


hörs när vi hörs. och jag kommer sakna mitt hjärta och min annie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0