2 april 2011

HEJ

Igår så blev det att dricka, hehe ja, det fattar ni väl själva?;) Vi var hos mig sen blev de bowling och sen så hem till mig men efterfesten var hos frida och jag var föööööööööööör packad så jag gick och la mig.

Idag så har soffan varit min bästa vän hela dagen fram tills typ 20.00. Då jag bestämde att vi var tvugna att göra nått, så vi drog ut med isak (jag&martin) så gorma omkring ett tag, sen hoppade kicki in i bilen. For en sväng till T och chillade där, snackade skit osvosv:) Trevligt man kan ha ibland, tog mig en cider också.

Kom hem för ett tag sen efter att vi käkade en krov på statoil. Nu ska jag stänga av denna burk och sen sova, imorgon blir det att installera word på datorn (fråga inte..) sen skicka iväg en hemtenta. HÖRS va..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0