12/4

hejsan!

Sovmorgon till 11, rätt najs. Hade utvecklingssamtal och det gick väl bra, gick sen och åt. Chillade ett tag och sen så gick vi ner till handels. Hade idrott sen, men sjukanmälde mig för vi skulle typ pimpla? aldrig i livet. Det gör man på fritiden i sin stuga eller liknande, det är ingen idrott.

Sen så satt jag på skolan tills 3 typ, fun life huh? not. Hämtade joel sen fick vi skjuts hem av R :) Tackar så myckeeet. Sen så har jag väl inte gjort för mycket idag. Har duschat och nu funderar jag på att kanske sjukanmäla sig hela dagen imorgon? Men hade ju varit bra om man var på samhällsen för vi ska börja med nå nytt nu så.. Aja, får helt enkelt se.

Nu ska jag ta och se lite på tv och kolla när bussen går imorn på morgonen. Tror det är en som går 08.50, för har körlektion 09.30. Så måste typ tareeen. Annars så måste man promenera till skolan men det tänker jag icket göra.

Heeeejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0