11/4

Goddagens.

I helgen så sov jag hos annie. Pluggade teori och så. Gjorde inte allt för mycket, men det var roligt att umgås med min sötröv. Körde lite bil i lördags också! Sen så på söndag när jag skulle hem så kom mamma och hämtade mig, hon hade fått feber men hon kom ändå och hämtade mig! ♥

Så vi körde ingenting i söndags men jag hade körlektion idag, å de gick mycket bra. Har även på onsdag också, halv 10, börjar 10 men får väl ta det.. skitsamma.

Annars idag har jag väl inte gjort så mycket. Under lunchen gick jag, rebecca, frida å eve till stan å tog de lugnt. Gick sen tillbaks så vi inte missade engelskan, satt där och gjorde nå uppgifter sen slutade vi. Jag hade historia 15.15 men det var bara jag där så jag fick sluta. Hängde med petra å amanda och fick sen skjuts hem av amanda :) tusentack! Sen så hade jag gjort ett "glad påsk" kort till mamma så hon blev glad nu när hon är lite sjuk.

nej, nu ska jag se 2½ män och sen får jag se vad jag gör, tror de blir teori plugg! :) Nååååjaaa vi hörs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0