With you in my head

TJa

Har ingenting att göra så jag skriver lite hära.
Idag så for jag till skolan innan 8, gick till pagla och sen efter det skolan igen snabbt och sen till bussen hem. Sen när jag skulle köpa mat så ringer mamma och säger att vi ska fara och fika med morfar som är på besök. För maten jag skulle handla var inte tillgänglig för dom typ kaklade golvet PRECIS där. Nödvändigt......

Aja, fikade på nå nytt ställe i stan och sen for vi till ny huset ;) bar in en massa grejer och städade och gormade på. Sen for vi hem till läggan och käkade och sov ett tag däremellan också. Sen till huset och när vi var klara där så skjutsade mamma mig till lägga nr 2 och sen nu sitter jag hära. Helt själv och gör absolut ingenting förutom att lyssna på musik och kollar tv och datorn ofc då.

Imorgon ska jag till skolan kl 10. Sen blir det praktik och sen tillbaka till skolan och till praktiken igen sen jobbar jag till 6 så får se om morfar är kvar tills jag slutar för då far jag och käkar hos mamma, eller det gör jag väl ändå. JUSTE ska ju föra över pengar så jag kan köpa mina skoooor imorn ;D så happyyyyy!

TACK josseeeA som visade mig dom på Eurosko också! Tusen pussar till dig!





Jag håller på att spricka, seriöst. Jag har inte fått veta resultatet på dedär jävla MATTEPROVET.! Kan dom inte bara rätta direkt och sen säga? Fan vad jag vill vetaaaaaaaaaa




It's a bumby ride



tror ni han är nå go eller? haha han älskar att sova sådär, gullsune =)



vi var ute en sväng i byn =) sune fick kolla läget på nybyggda bron =)


Nu ska jag sova. HÖRS!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Fin blogg :)

2010-10-01 @ 23:40:34
URL: http://yessicaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0