Nytt

Tjaa

Igår var jag till Fredrikas killes lägenhet och vi var ett gäng tjejer och hade en liten tjejkväll! :) Det var roligt, haah mycket skratt kan jag då säga! Sen när jag kom hem satte jag mig bara vid dator och sen vid 12 började mina ögon bli trötta så la mig vid 1 och sen somnade jag.

Idag så har det väl inte hänt för mycket. Ser på Norbit just nu på 5an, haha så grymt rolig. Aja, ska väl se den nu och sen får jag se om jag ska sova eller om jag ska sitta vid datorn;p Vill sova tidigt för att orka med skolveckan! Har ju fotografering på onsdag och måste ringa till Arken på måndag och säga det så dom vet att jag kommer senare. Får helt enkelt se ;)

Nåja, hejs!



Make up your mind and don't waste my time

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0