New jacket

Har fått min jacka nu =)
När mamma beställde den stod det att den skulle komma i slutet av september, inte är det slutet av september nu? Det var ju bara typ 3-4 dagar sen jag beställde den? hah, aja:)

idag har det iaf bara varit skolan som vanligt. Dagen gick fort och på idrotten gick jag och eve en promenad genom skogen och letade efter grejer, för vi orienterade. Vilket som är SÅ JÄVLA ROLIGT! Tror ni förstår min sarkasm.. Sen gick jag och satte mig i busskuren, väntade i 20 min typ och sen for jag hem. Satte igång med historia arbetet och blev klar efter ca en timme! Ren skrev på datorn och skickade till min edu adress som jag ska printa ut imorgon på samhällsen!

Sen blir det praktik kl 12 - 18. Efter det får vi nog se vad som händer. Blir säkert ingenting jobbigt. Måste även fixa engelskan, blir kanske att jag får redovisa själv för isak verkar inte vilja komma på engelskan..

Nåja, what to do.. Nu ska jag väl bara kolla idol och sen ska jag soooovaaaaaa! Har sovis till 10, men ska ta bussen 25 över 8 för att hinna med allting på skolan, måste in i en data sal och skriva ut grejer.

Hörs!



It has finally arrived! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0