En lista dårå

HAR DU:
Ett förhållande: Ja
En bästa vän:  ja
Haft ett seriöst förhållande: har ett;p
Kysst någon och sedan ångrat dig: haah jaaa;p
Ljugit för dina föräldrar om vart du är: Jo, hah, eller, jag ljög för mamma att jag var hos annie men jag gick till martin. Då var jag tvungen att gå hem igen.

DAGENS:
Klädsel: underkläder, leggings och en tröja
Frisyr: Uppsatt i en toffs
Attityd: trött, seg, sliten & glad

FÖRSTA:
Bästa kompis: Lovisa & annie=)
Bil: har aldrig haft någon bil:P
Husdjur: fiskar!:)
Jobb: inget

SISTA:
Personen som smsade dig: ida :))))
Personen som du kramade: martinpartin
Personen som ringde dig: morsaan

SKULLE DU:
Våga hoppa fallskärm: ja fan va coolt
Kalla dig själv lycklig: jeiesss =)
Hellre ta bilden än vara med på den: beror på =)

BLANDAT:
Är du blyg inför det motsatta könet: nja, beror väl på vem det är och hur situationen är
Hur gammal blir du nästa födelsedag: 18;)
Använder du huvtröjor: nja inte så ofta, men blir väl mer nu i vinter.
Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar: Ja, jag vill haen tatuering och jag vill ha fler hål i öronen
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta: det beror på vilka personerna är.

VAL:
Sommar eller vinter: vinter =)
Sova på sida, mage eller rygg: rygg och sen mage
Kramar eller kyssar: båda =)

Snodd av: rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0