By blood and by mean, I'll fall when you leave

Har tråkigt så kan ju berätta att jag har börjat praktisera nu, på Arken Zoo. Det är jätte roligt! :) Jag har lärt mig mycket på bara 2 dagar faktiskt.

Nu ser jag halvt på Idol, är inte så intresserad faktiskt. Lyssnar hellre på musik och gör annat, men låter ändå tvn stå på. Imorgon har jag matteprov. Så funderar på att stänga av tvn och bara lyssna på musik medans jag pluggar lite. Vill verkligen fixa de här nu! Ska fan göra det.

Handlade lite efter att jag slutat idag iaf, toapapper och kattmat. Jag fattar inte, ska inte typ billigare toapapper vara billigare i priser, alltså, ni vet, tjejer, när det är strävt osv? Det ska väl vara billigare? Men när jag kollade såg jag lambi som är mjukt som attans och det var billigare? Konstigt tycker jag.

Nåja, nu blir det nog plugg till kl 9 då Patrioten börjar! Med Mel Gibson. Om filmen nu hette så? Aja, ska bara se en timme av den för jag ska fan sova mer än 6 timmar inatt.




För övrigt saknar jag min karl. Han är och jobbar natt varje dag, eller natt kanske man ska säga?=( Vill myyysa med han. hörs!









OCH ska köpa en ny tele :D WOHO! Godnatt folks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0