TJA

Sitter hemma nu. Mamma skjutsade hem mig kring 10, har varit barnvakt åt joel. Han är sjuk ='( Har iaf varit på skolan idag innan det så gick jag och beställde en tandläkartid. Säger man beställde? "en läkartid beställd"? låter helt fel iaf.

jaaaa för att en tand nere de ilar i den när jag äter nå hårt så hoppas då inte att det är ett hål. För då måste dom borra å hålla på. Gör svin ont.. Ska snart gå och lägga mig, har tema dag imorn. Men först har jag nån uppgift som ska in så ska heva bort den dirr så slipper ha den i ryggen. sen på tors har vi tjejkväll på arken! Ska jobba då också! :) vet inte om det blir 6-22 eller om det blir 14-22. Får se.. Men kom gärna dit! Vi ska bjuda på choklad och bullar så alla är välkomna :)

aja, nu blir det att se tv ett tag till sen sova. Ska upp och duscha på morgonen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0