Lördag

Nu är vi inne i oktober då! Närmare jul :) Härliigggtttt!

Igår så drog jag till praktiken vid 10, eller fick skjuts av mamma dit. Sen slutade jag kl 2 :) Vilket var 4 timmar tidigare än vad jag egentligen ska gå till =) så det var skönt, en fredag iaf =)

Sen idag när vi vaknade så for vi till luleå och storhandlade på Willy's! Fick med oss 5 fulla kassar med mat! Så nu är kyl, frys och skafferi fyllda med käk! Gött.

Nu sitter jag och kollar på Ghost Ship. Den är lite konstig, men har sett den tidigare så vet ju vad som händer åde. Kollade på en telefon också, så blir nog att beställa imorn=) yeeey!

Det var väl allt från mig det. Hörs när vi hörs.



vill ha sommar, men först vinter ett tag ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0