Länge sen

jag skrev häär va. Eller inte. Känner ingen ångest att måsta skriva varje dag om vad jag har gjort på skolan och vad jag har ätit idag..

Iveckan har det bara varit skola och praktik idag och igår, halva dagen. Imorgon är det praktik hela dagen, fuuuun! Nu funderar jag starkt på att krypa ner och sova sig lite. Ska upp 8 och duscha, annars hade jag lätt typ sovit till kvart i 9. Kanske ska ta och göra undan duschen nu? Jåpp de gör jag..

HÖRS. Btw. har ny tele tills nästnästa vecka. då MIN kommer. Har en xperia x10 mini pro, är redan less på den ( har haft den en stycke dag) men den har iaf touch, de är de jag vill ha. ajaajjajajajaaaaaaaaaaaa puss.





Kommentarer
Postat av: frida

vad ville du ha hjälp med :) du hann logga ut innan jag såg något!

2010-10-16 @ 16:43:17
URL: http://friduslinus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0