Baaaby I need you now

hejsan hejsan

sitter just nu vid datorn. Hade eng B prov idag, gick väl sådär, kunde ju alltid ha pluggat mer.. men men. Efter praktiken idag så hämtade mamma upp mig, sprang in och hämtade nå grejer och sen hem till huset. käkade plättar (MUMS)!!!! Sen kom hon på att hon var tvungen att handla. JUSTE, skolfotona, inget att diskutera- Sämsta ever. Fan vad dååålig bild.  Aja, for iaf till coop på svea, sen vidare till coop i stan. Så jag hittade en hårfärg där, som jag ska färga i helgen, troligast på lördag innan Idas 18års fezt! (PS, ida, du ska få något av mig,HIHI) Sen fick jag även en solo tidning, bullens varmkorv och bröd till de. Sen en Frank's, sååå!

ja, nu ska jag väl inte göra mer än att hoppa i sängen och slå på tvn där, martin kommer väl senare ikväll och stänger av den typ. Har fört över lite låtar till min mobil nu också! Aja, hörs. TÄnkte bara uppdatera er lite om vad som händer och sker.

Blir iaf byn ihelgen för det är ju fiesta i sörbyn, Ida min sötis fyller ju 18 bast. Fyfan hon är ju vuxen nu... ojoj dom växer upp så fort :')


↑ det fick jag av min mami =) hon är bäst! ♥
..
btw, det är en askblond hårfärg så ska se om det blir lika grått den här gången som i 9an.. I hope not.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0