Tisdag

I helgen har vi julpyntat och gjort det väldigt fint! Tack till mariana (som har en blogg hon med klicka på namnet, hon gör väldigt fina smycken och själv har jag ett halsband som hon gjort)

Idag har skolan gått söligt som attans, dagen började med att vi inte hade någon lektion, så hade faktiskt kunnat vara hemma till kl 1. VAFAN liksom.. Men men, hade iaf idrott sen köpte jag och frida en cola och satte oss i entrén. Väntade tills halv 4 då vi gick till bussen. Hon hoppade av innan mig. Så jag gick hem, satte mig i soffan och började kolla på tv. Snart ska jag hoppa in i duschen och göra lite på min historia som jag tror ska in på torsdag, är inte säker, men jag tror det.

Annars äre inte så mycket mer att skriva faktiskt. Har börjat med körkortet nu på allvar, var på första teorikursen igår och det är lättare att förstå när någon berättar om regler osv för en än att man måste läsa sig till det. Tycker iaf jag, eller jag lär mig bättre då och när man antecknar. Så fick vi en läxa att läsa och göra nå uppgifter, känns lite skol-aktigt men det är ju bara bra=)

Hörs å ses när vi ses va


och f. off kanal5, varför INGEN DH IKVÄLL?!?!?! Det är ju de man ser fram emot på tisdagskvällar, jäkla skit.

Kommentarer
Postat av: Mariana

Hej gumman! Tack för att du gör reklam för mig :). Fick sålt mitt första smycke igår, gissa om jag blev lycklig :). Hoppas du hade skoj igår. Ha en trevlig helg. Hörs och syns. Kram/ svärmor

2010-12-04 @ 07:58:04
URL: http://www.nanassmycken.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0