snart.

hehe blev inte att sova direkt jag kom hem. Satte på tvn och såg pensionärsjävlar istället.

Men ska nog sova innan 12 iaf. ser nu typ nå brudar på 3an som är typ träningsnarkomaner, det är inte vackert att vara maskulin och vara tjej. usch vad fult de är. Tjejer ska ha kurvor, inte en massa muskler. Iaf inte överdrivet som domdär kvinnorna har. Huvva!

Pratat med mamma om körkort med, blir att ta ut pengar från mitt 18årskonto och spara det tills jag ska betala. Sen blir det kanske utomlands till våren också! Men vi får se =) annars blir det till hösten 2011 ist. men vi får helt enkelt se!

Imorgon är det skola somsagt. Har hunnit göra alla uppgifter utom 50p historia för jag har glömt att skicka den på min mail. Men får väl göra klart den imorgon på lektionen. Tar ju inte många minuter det.

Men men! nu blir det att se klart dehär på tv3 och sen sova. Martin sover redan så ska nog göra honom sällskap snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0