Ranheimers

kl 11 var det bara att dra sig från annie (som jag sov hos igen inatt, innan det var vi på bio och den var sådär) och till ranheimers, hade bokat "möte" då och så kom mamma dit och sen fick jag med mig en massa böcker och har skrivit in mig och pratade om en massa. Vi ska ta det i min takt och han tyckte det var bra att jag började nu eftersom jag fyller år i april. Så ska bestämma mig nu vad jag ska ha för paket och sen ska vi ringa och säga det och sen börjar det en teori lektion i december tror jag. Så blir bra..

Annars nu ligger jag bara hemma och kollar lite tv. Ska ta mig till skolan tidigare på tisdag för att göra klart alla uppgifter för kan inte göra dem hemma för min dator är cpstörd. Word fungerar ej, så måste göra de på skolan.

Har inte mkt mer att skriva. tänkte bara skriva att jag fått alla körkortsböcker och nu börjar allvaret, kan inte fatta att det är mindre än 5 månader tills man är vuxen ;) haha. sjukttttttttT


och min bror var förbi igår innan jag skulle fara på bion. Han gav mig min försenade födelsedagspresent och för att jag var hundvakt. Så nu känner jag mig tät ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0