Måndag

Hejsan, försöker ta mig lite energi att skriva lite här.

Har varit sjuk sen i torsdags, på praktiken mådde jag uselt men jag tog mig hem iaf när jag slutade vid 6. Magen värkte så martin köpte max mat för att det gick fort. men jag fick bara i mig en sån där miniburgare och 5 pommes. Sen mådde jag bara ännu värre, gick och la mig ganska tidigt och sen vid 10 var det bara upp och hoppas på att man träffade toan. Men det gick inte så bra, ringde mamma så kom hon och jag åkte hem till mamma och sov där osv. På fredagen mådde jag mycket bättre men jag kallsvettades hela natten och när jag vaknade var jag sjöblöt. Så har det varit hela helgen, idag också. Så jag skippade skolan men funderar på att gå till skolan imorgon, har idrott då men ska iaf vara med men inte anstränga mig så mycket.

så det var väl det. Nu ska jag bara ligga i soffan och vila så man orkar med att leva typ. Har fortfarande svinont i magen och knappt någon matlust, ont i huvudet också men har fått i min en billys iaf, fick pressa. Tror nästan att jag blev matförgiftad i torsdags eller nått. För det är konstigt om man har magsjuka och bara spyr en dag? men men, är det någon annan som också har mått illa sen i torsdags eller i torsdags så kommentera gärna, eftersom jag mådde illa någon timme bara efter att jag ätit lunch. Men man vet aldrig vad det är.

nåja, hörs väl senare.. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0