En torsdag

Tjenna bloggen och alla bloggareeeeee! (Hm......?)

Idag vaknade jag av att frida ringde mig, tänkte vafan? (efter att jag blivit livrädd för att det började ringa....och råkade slänga telen i golvet) Anyway, så svarade jag och kollade på klockan, attans 8.19 var den, börjar om en min.. hm tusan. Kommer inte hinna men jag ökade takten lite och hann med 8.55 bussen. Missade lektionen men sånt händer ju. Telefonjävlaäckelalarmetsomintevillelarmaattjagskulleklivauppalarmadeinteattjagskulleupp, så blev less..

men jag gick iaf på samhällsen kl 12. Kom ju till skolan vid 9 så. Satt å vänta sen efter samhällsen kom mamma och hämtade mig och hon skjutsade mig till tågstationen så for jag till sthlm en sväng... hade jag vela säga men jag tankade mitt busskort med 365 resor!

Så sen for vi in på en pytteliten affär som man inte ens kunde se något i för det varsåjävlamycketgrejer på ett och samma ställe så man blev bara virrig. Men mamma köpte 2 grejer sen skjutsade hon mig till min praktikplats och så har jag praktiserat hela dagen, iaf från 2 till kl 6. Sen dess har jag suttit här och pluggat lite faktiskt, känner mig asgrym, bara så ni vet.

Men undrar om jag ska typ slänga mig i sängen nu för jag börjar bli ganska trött faktiskt.. Imorgon är det praktik hela dagen! sen på kvällen får vi se vad som händer, måste handla lite käk för det börjar se glest ut i kylen osv. Nu blir det sängen, hörshörshörs när jag har tid att blogga för er läsare och andra bloggare. Känner att detta var ett såntdär övertröttsinlägg.. men såna behövs också någon gång. H.Ö.R.S Yaoooh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0