Vad är fel på gröna ögon?

Tjaa igen:)

For hem till mamma efter skolan, eller jag gick och gjorde syntestet på Nyströms! Sen gick jag hela vägen till Svea fältet där mamma bor. Köpte mig en glass, kände att jag behövde det! Så gick hem till henne, slog på tvn och satte mig där tills hon kom hem och gjorde mat.

Vid 7 eller nå så for vi iväg till Coop, köpte kattmat och sen hem till oss. Mamma och martin satt och pratade säkert en timme eller nå, kändes det som. Dom pratade om *hemligt;)*. Ne men ni kommer få veta senare :) Lovar.

Nu ligger jag bara här och kollar hockey med martin. Ska snart tvätta bort sminket och sådär, ansiktstvätt ska också användas. Annars vet jag inte vad mer som har hänt. Hade nå hälsogrejs på skolan idag, svarade på nå kryssfrågor och sen tog jag vikt och längd osv. Jag har krymt! Jag var 171 senast jag kollade och nu är jag 168,4 cm! DET ÄR JU HEMSKT!

Ajaaaaa,, såg nå bilder sen jag gick i 1an och 4an med. Hah fyyyfan hur man såg ut. Hon frågade om jag var blond som liten, men vafan, det såg man väl på bilderna? Ofta man färgar håret i ettan liksom? då är man typ 7 år? aja, fick frågan om jag hade linser än en gång, ni vet jag skrev ju att jag blev lite stött när jag skulle ta kursen så man får övningsköra? Då frågade hon om jag hade linser för att jag hade så gröna ögon, fick den frågan idag med.

What's up with that? Spelar det någon roll om en person har gröna ögon eller? Känner mig sjukt mobbad. Ofta någon skulle fråga det om man hade bruna eller blåa ögon? OCH ja, hon SA att HON frågade det för att jag hade GRÖNA ÖGON, inte att dom frågar "alla" det.

Blir sjukt less, funderar på att köpa färglinser som är bruna ist, då slipper man ju allt tjat om "har du linser"? "ne men jag tyckte att du hade så gröna ögon" osv. Fatta less man blir. Jag frågade till och med mamma ifall jag var adopterad för jag visste ingen i min släkt och mamma visste inte heller någon som har haft eller har GRÖNA ögon. Alla har bruna eller blåa. SÅ fuck off och säg fan inte att dom "frågar alla om dom har linser" idiot.




dock har jag ljusgröna, hemskt att alla ska vara så avundsjuka :)

Kommentarer
Postat av: friduslinus

kan ju säga en sak, gröna ögon är det finaste som finns, jag har grönbruna och hade gärna haft grönare, det är ju sjukt snyggt med gröna ögon eftersom det är mest unikt att ha :) brunt är ingenting i jämnförelse :)

2010-05-10 @ 23:27:24
URL: http://friduslinus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0