Two new shoes to my collection

Hejsan igen!

Idag for jag till skolan, hade en lugn dag faktiskt! Fick sluta innan 12! Ringde martin som ändå skulle fara och handla, så han hämtade på mig på skolan. For till kvantum och handlade och sen in till stan för isak ville träffas på åhléns! Så vi for dit och träffade han å rickard. Pratade en stund och sen kom robin och hans kompis. For till mig och martin och dom spelade Nhl10 och gormade.

Robin ville leka med hanen (kattungen) men just då hade jag satt den till cissi som skulle mata den. Så otur där;) Sen iaf skjutsade martin mig till stan, (mamma). Jag och mamma drog till Eurosko och köpte 2 par skor till lilla mig! SO happyy at the moment. =)

Så här har ni bilder!



eurosko strl 38, 37 fanns inte men men! 199:-




MY BEJBIES! LOve theem ♥ Strl 37!
399:- på eurosko. SÅ NÖJD!!

TACK MAMMA, LOVE YOU! HA DET SÅ BRA I TURKLAND I VECKAN!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0