Trött sej.

Nu är jag vääääldigt trött känner jag. Tror jag ska dra mig mot toaletten och borsta tänderna och sen dra mina ben till sovrummet och sova så jävla gott. Tror det blir en sovmorgon till 9 imorgon, behöver det om jag ska vara ärlig. Har även idrott imorgon, utomhus. Bättre det än behöva he me sig en massa jävla skor och annat. Fotboll står det på listan, ska nog bli roligt. Längesen jag sparkade på en må jag säga.

Ska nu gå till min walk-in-closet och välja ut vad jag ska ha på mig imorgon, troligast blir det mjukisar eller nå annat som man slipper byta om. Jag menar, ute, hur jobbigt kan det bli liksom? Tar med mig en liten väska med deo ifall det behövs, troligast inte men man vet aldrig.

AJA godnatt! Hörs imorgon för jag uppdaterar nog innan jag drar till skolan. PÖSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0