Torsdag

Hej!
Sorry för dålig update men jag har varit så trött efter dagarna som gått för har klivit upp 9 och gått till 5.

Men igår så for jag iväg kl 8 till skolan, hade utvecklingssamtal, det gick jättebra. Sen stannade jag kvar på skolan och snackade med ida en massa tills 10 i 10. Då gick jag in till stan och till Parelle.

Jobbade till kvart över 4, fick gå tidigare för det var inge folk alls. Så fick skjuts hem av mamma, och sen när jag kom hem var mina fötter så jävla slut så jag tappade upp ett bad och badade ett tag, sen satt jag bara vid tvn resten av kvällen.

Imorse vaknade jag kl 9. Fixade mig lite lätt och sen fick jag och isak skjuts av martin till praoplatsen. Fick sluta några minuter innan 5, ringde mamma och bad henne skjutsa mig. Har köpt lite grejjer som jag visar sen, för martin håller på med maten och den är strax klar så jag ska duka nu. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0