Tisdag

Visst är de tisdag idag?:p haha, har ingen aning alltså.

Men det var varit roligt idag iaf på apun, blev sminkad av Desirée också :) det blev jättefint men jag kom på efteråt när jag tvättat bort sminket att jag skulle tagit ett kort på de, attans också! Men det blev jättefint iaf, fick ha mineralsmink för säkert flera tusen, foundationen kostade 500 nå och pudret med, sen ögonskuggan kostade 400 och de man sminkar ögonbrynen med kostade 300, sen nå kajal som är flytande som kostade 400 och sen dedär nya lip grejset som "dunkar" typ, de var jätte coolt att inse och känna att det faktiskt funkar!

Ojoj, sen innan 12 gick jag till skolan och hade nationella, 2 st på rad.
Sen till apun igen och då gjorde vi inte så mycket, hjälpte en kvinna och några andra med att hitta smink och parfymer. En man ville ha en brun utan sol och jag hittade den han ville ha, fatta grym man är? ;)

haha, aja nu ska jag käka nå och sen sova. Puss på er. Ska upp 7 imorgon för har utvecklingssamtal kl 8. KUL? ne. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0