Tisdag


Sovit gott? :) jag har, om jag har! Somnade direkt jag bara la mig i sängen där kring 12 tiden, åh vad skönt det var. Hörde inte ens väckarklockan på mobilen! Martin fick putta i mig i säkert 3 min, hah..

Nåja, börjar min första lektion kl 12.20. Då har jag idrott, och jag hoppas att vi inte har ute. Gympaläraren kan ju inte vara så osmart att han säger att vi ska vara ute, för jag tänker inte gå omkring med blöta kläder i väskan, big no no.

Aja, har precis ätit frukost och borstat gaddarna! Martin spelar Nhl10 och vi väntar på att klockan ska närma sig 12. Ska nog förbi och lämna mitt sommarjobbs papper, om vi hinner och om han orkar skjutsa dit mig förstås!:)

nejnej, men vi hörs väl när jag kommer hem, hoppas bara att det blir ett uppehåll så man hinner hem innan det regnar. Eller att det kanske slutar? Gud det hade varit så braa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0