Sverige.


har faktiskt varit duktig idag, eller efter maten så satte jag igång och diskade, sen dammsög jag och sen har jag inte gjort nåmer, ska dammtorka efter att jag sett klart filmen "husband for hire" som är nu på kanal 5.

Åh vad jag inte tycker om söndagar, inte för att skolan börjar om imorgon, inte alls. Men det är bara repriser på tv. BARA REPRISER! Hur roligt är det att se repriser hela jävla dagen? Inte alls så jävla kul.

Och förlåt men det blev inga bilder sen igår, men jag är glad att jag fick träffa lovisa och det hände ju en sak där i slutet. Jag fick en cider av en kille, (han var från chile) så frågade jag på skoj: "är den spetsad med någonting?" Då flippade han och började skrika till mig? Så jag frågade vart han var ifrån och då sa han Chile. Då pekade jag mot dörren och sa att om han ska dryga mot mig är det lika bra att han drar. Tillslut drog han och jag gick in till köket och tog en varmkorv som Lovisas mamma Maria hade kokat, sa hejdå och tack till Lovisa och ännu en grattis kram och puss fick jag. Drog hem och somnade där kring 2 tror jag.

Usch, bevara sverige svenskt för i helvete.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0