Sverige

rocks!!

hah;) har precis sett Alice i underlandet (den svenska barnfilmen) var tvungen att ladda ner den med när jag laddade ner den med Johnny Depp. Den var snabbare än den som gjordes nyss så jag såg den precis. Den var inte alls som jag mindes. Men men, man kan inte komma ihåg allting från barndomen :)

Nu ska jag kolla hockey och mys lite med Samantha! ;) Sen ska jag nog sova! Ska ju upp imorgon och göra matte nationella. Har kollat lite i böckerna också. Det borde nog gå bra tycker jag :)

Ajaaaaaa, vi hörs imorgon när jag har slutat, tror det är kvart i 2 så tar bussen 10 över 2, hörs kring halv 3!



Just det, glömde berätta att jag gick på H&M igår på lunchen med rebecca och frida, köpte mig min efterlängtade ring då!

Har ingen bild för har inte orkat ta någon men ni får bilden från H&M:


haha, nu saknas bara en sak! Det ska jag köpa till veckan så ni får se då:) puss och godnatt på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0