Sunday



Nämn någon som gjorde dig glad igår: Lovisa ♥
Vad gjorde du kl 8 i morse: Snarkade något så jävulskt.
Vad gjorde du för 15 minuter sedan: bakade negerbollar?

Det sista du sa högt: Va?
Vad har du druckit idag: Mjölk och vatten
Vad var det senaste du åt: Negerbollar!

Vad var det senaste du köpte:
Ett kort till Lollo!
Vad är det för färg på din ytterdörr: Trä/brun

Vad är det för väder hos dig just nu:
Jag vet inte, det är ljust iaf.
Godaste glass-smaken: Vanilj med krossade chokladbitar i;) mummaaa
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nja.
Sover du tungt: Sådär, ibland vaknar jag av allt och ibland sover jag som en jävla häst.
Drömmer du mycket: Säkert, men jag minns inte allting.
Mardrömmar: Ibland
Vilket ämne är roligast i skolan: Praktisk marknadsföring och engelska
Trivs du med ditt jobb: har inget jobb..
Favoritklädsel: Leggings, linne, tygskor, tröja och jacka
Favoritlåt just nu: Linkin Park - New Divide. Älskar den och tröttnar aldrig på den.

Vad ser du om du tittar åt höger:
Ett bord och en tv.
Vad gör dig glad just nu: Att det är söndag och jag har städat färdigt!

Vad ska du göra härnäst: Ligga här som en idiot och umgås med min burk.
Höger- eller vänsterhänt: höger
Humör just nu: Trött, sliten och glad.
Favoritgodis: Lakrits och choklad
Klädsel just nu: Morgonrock ;)

Musik just nu: ingenting, det som spelas på reklamerna på tvn.
Sommarplaner 2010: Festivaler med dom bästa, sova länge, sola, bada osv.
Hur många kuddar sover du med: En.
Spelar du nåt instrument: Nep..
Morgon- eller nattmänniska: Beror helt på väder och humör
Vilka är viktigast för dig: De närmaste, vänner, familj, pojkvän♥
Bio eller promenad: Hah, behöver jag ens svara? Bio ofc?;)
Är du kittlig: Jies, knäna, vid halsen och på sidan (revbenen)
Snarkar du: Ibland hah, kan vakna ibland att jag göre, men inte ofta äre.
Stjärntecken: Vädur;)
Äckligaste insekten: Skalbaggar, larvar osv.

Vad vill du jobba som? Jag har absolut ingen aning faktiskt.
Stökigt eller välstädat? Välstädat
Skulle du nånsin få för dig att hoppa bungyjump? Ja, fyfan så roligt.
Anser du att du är stark? Jies ;)
Vad gör du om du får hicka? Svär.
Vad längtar du mest efter just nu? Sommar, sommarlov, sol osv.
Hur svarar du i hemtelefonen? Har ingen.
Hur svarar du i mobiltelefonen? Hallå
Antal timmar sömn inatt? Hm, från 02.00 till halv 1 ;)
Sov du ensam? Nej:) Med min baby!
Vem sov hos dig senast? Oj, längesen, måste vara hos annie.
Vad ser du fram emot? Gå ut skolan.

Vad vill du ha just nu? Pengar, kläder, väskor, jackor, u name it.

Vem längtar du mest efter? Annieeeee och farmor =)
Vilken buss åker du oftast? 05an men den har ju slutat gå nu, jävla sommartid.
Vilken årstid är det nu? vår/sommar
Anser du dig själv snygg? Ja, nog ser jag bra ut.
Har du varit kär? ÄR  KÄÄÄÄRRRR :)
Är du kär nu? MEN NÅGOT! Martin Ekhammare <3333 2007 1 november! 2½år 1 MAJ!

Snodd av: Josse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0