Söndagshäng i soffan hela dagen - check!

Godmorgon! :)

Vaknade faktiskt 12.28 och då gick jag upp och satte mig vid tvn där martin redan satt. Mamma ringde mig tidigt imorse och ba:

Mamma: Hej!
Jag: hallå?
Mamma: Jag måste få låna din nyckel hem till mig för jag har låst in min nyckel i tvättstugan!
Jag:ja nog får du det?
Mamma: okej jag kommer på ett tag..


Och jag låg och halvsov hela tiden och tillslut kollade jag på klockan och såg att den var 12.28. hah, har för mig att hon sa att hon skulle cykla hit och hämta den och att jag skulle möta henne? Men då blev jag arg och la på, men det kanske jag "halvdrömde"

Ska nog ringa henne snart och ta reda på vad som egentligen sas.

Nu ska martin laga lunch, för jag orkar inte ;)





Me atm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0