Sleepover at annie!

Hejsan!
Är hemma nu. For iväg till annie igår kring 6 tiden, vi drog och köpte varsin stor muffins med glasyr på Coop + att jag köpte en toblerone och hon en 300g chips påse! Sen slog vi på law abiding citizen! Den var grymt jääävla bra. Måste ses igen alltså! Gillar såna där coola filmer, ni vet jag älskar transformers, animerade filmer såsom Hitta nemo osv? OCH såna filmer som den vi såg igår, när det är en person som är så jävla smart att han kan göra vad som helst själv. T.ex. dom trodde ju att han hade en medarbetare? Han gjorde ju allting själv, han hade byggt tunnlar från fängelset och dödat alla själv osv. Fan va coolt.



När vi sett den så tittade vi på Efterlyst, sen när de var klart så gick vi och fixade oss inför sängen, jag tror annie somnade.. när jag kollade på Criminal minds. Sen efter det somnade jag, sov till 20 över 9 då jag kände att jag var tvungen att vakna för annie var vaken.. :) Åt lite frulle sen kom hennes mamma och pappa hem, dom hade varit i Turkiet. Lykos dom! Men jag ska ju fara i augusti så! Snart bara 2 månader kvar:)

Nu ska jag ta det lugnt och sen ska jag duscha och sen kanske gå ut och sätta mig i solen. Det är ju nästan sommar nu alltså. NICE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0