Skolan + Luleå!

Hejsan! Drog till skolan kring halv 2 kanske? Sen efter engelskan så gick jag och rebecca och frida till stan. Gick på Kappahl och så började dom snacka om att dra till luleå. Så ja visst, jag ringde lars och fick låna 100kr till buss m.m. Sen så hoppade vi på 30an och drog iväg till luleå!

Gick runt och spanade på alla möjliga affärer tills jag och frida blev hungriga, så vi gick till Tasty och åt. Jag tog en kyckling burgare;) sen gick vi och spanade lite mer, dom handla säkert upp hela affärerna! Herrgud säger jag bara! Jag fick med mig en liten "börs-väska" en sån där "praktisk-sak-som-är-bra-att-ha-alla-små-mynt-och-pengar-m.m.-i".

nåja, sen låna jag pengar av rebecca så jag köpte en glass. Sen gick vi till Solgården och rebecca gjorde ett hål i "lillörat" ni vet? Den där lilla flärpen i örat. Så sen gick vi genom shopping och till bussen.

Sen nu sitter jag bara hemma och tittar på 2½män. och på något tag kommer väl martin. Han for till sin mamma och grattade henne, för hon fyller år idag:)

Nåja, ha de bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0