Sär blogg.se

Bra att det funkar att ladda upp bilder då!? Funkar fortfarande inte och jag har bilder jag vill ladda upp men det funkar fan i mig inte. Aja, fan så less man kan bli..

Har inte gjort så mycket sen jag skrev sist. Vet inte riktigt vad man ska hitta på egentligen.. Se på tv kan man ju alltid göra, men det finns aldrig nå bra å se, bara vanliga program såsom Simpsons, 2½ män, Family Guy osv. Kanske ska man slå på en film ist?

FAN vad tråkig min blogg nu blev. INGA jävla bilder, fan, men det är inte mitt fel!! Blogg.ses funktion som man ska kunna ladda upp bilder fungerar inte, så det är inte mig ni ska skylla på. Så jag skriver iaf även fast det inte blir nå bilder. Så att ni kan hålla er uppdaterade om vad som händer i mitt liv!

Nåja, nu ska jag se på Simpson, ännu ett avsnitt. Kommer ett inlägg till innan jag ska gå och sova. Men det blir nog kring 10-11 tiden. Eftersom man har sovmorgon till 14.00!!!!!!! HA.

Puss

Kommentarer
Postat av: bitterfittan

hur är din kväll nu bejb? (:

2010-05-26 @ 21:06:16
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0