Onsdag

Hejsan! :) Hann visst skriva några rader, kom ju på att vi har ingenting som kallas frukost hemma, så jag hoppar över det och försöker hinna till cafét på skolan innan nationella börjar, kanske köpa en cola eller nå. Då får man lite socker i sig innan.

Så här ser jag ut idag iallafall :)
haha, känns jätte konstigt, igår när jag duschade så for min lugg åt andra hållet, så nu har jag den åt höger, det känns helt konstigt. Den ska va åt vänster! Men jag får väl fixa det ikväll genom att duscha igen!



jeans leggings, oversize tröja, grått linne och strumpor som ni inte ser ;)



sminkningen, - bara ögonskugga och maskara! Orkade inte göra nå speciellt.

Nu ska jag stänga av den här burken och packa ner det jag ska ha med mig till skolan, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0