New.

Ny bloggdesign!

Vart less på min andra, men har ändå sparat den ifall jag vill ha tillbaks den men bara göra några ändringar, så nu blir det blått hädanefter, iaf i sommar. Behövde mig en lite somrigare färg på bloggen helt enkelt.




Nu håller jag och martin på att se Deja vú, han såg tidigare hockey, där Tyskland vann med 2-1 mot USA, grymt. Då har USA förlorat en match och det är bra. Nåja, ska väl se den här filmen och sen sova, tror jag. Är grymt trött.

Fattar också mycket av filmen? Den verkar as dåligt, helt värdelös. Nåja, ha en bra fredags kväll för imorgon är de fiesta!!! :)

Ska även på stan en sväng imorgon om jag orkar. Vi hörs imorn, puss.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0