Monday afternoon

visst heter det så?;s

hah, aja, efter skolan - som gick grymt sakta. Så cyklade jag hem, satte mig vid tvn och sen kom martin vid 4 kanske? Gjorde nå mat sen gick jag till kioskpiraten och köpte varsin glass, därefter vid 5 for vi till Storheden. For på biltema, jula och sen for vi genom stan och hem till mamma, hämta nå grejjer och lämnade nå papper som hon ska skriva på.




där baki är martin;p


vad vore en tripp någonstans utan en ego bild?

Sen for vi hem, nu sitter vi bara här och gör mest ingenting, han kollar på hockey och jag har precis tagit bort sminket, har nån jävla inflammation eller nå i högra ögat, fast jag vet inte vad det är egentligen. Det har svällt upp på ögonlocket och det gör ont, säkert ingenting allvarligt.

Annars nu ska vi väl inte göra så mycket, när han far ska jag krypa ner i sängen och spela lite harpan och sen ska jag sova. Ska sova till 9. Fan va skönt! Har matte på morgonen, fasn' så jobbiiiigt.

Nu orkar jag inte sitta här, har för ont i ögat. Kanske stannar hemma imorgon, om det gör lika ont som idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0