Måndag

Hejsan:)

Skolan idag då. Gick ganska fort faktiskt. Hade ju sovmorgon till 10.05 idag, de var nice;) hah. Är iaf klar med svenskan nu också, så imorgon har jag sovmorgon till 12.20 för vi har ingen matte på morgonen. Sen på fredag har jag sovmorgon till 10.05. Det är bra!:)

Synd bara att vi går nästa vecka och sen veckan därpå, v. 23 då går vi ut skolan, så har det bara denna vecka och nästa vecka. Surt. Synd att det inte var 6 veckor kvar. Aja:) Snart sommar iaf!

Vid 5 ska martin börja med maten, vet inte vad det blir men någonting med pasta iaf. Hoppas det blir nå mumsigt;) Annars ska jag väl inte göra så mycket mer ikväll. Sitta vid datorn som vanligt?;) hah. Nåja, nu ska jag se på Family Guy!:) puss

Kommentarer
Postat av: Amis

Fin blogg =)

2010-05-24 @ 20:42:22
URL: http://www.metrobloggen.se/amis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0