Måndag på Parelle

Hejsaaan svejsan!

For till byn igår, kände mig bättre men har fortf. riktigt ont i halsen, har säkert druckit flera liter te och sju liter varm mjölk och några koppar varm oboy. Men det släpper inte, måtte jag inte få halsfluss!

Aja, for iaf dit igår, käkade middag och sen gjorde jag efterrätt, kladdmuffins med grädde. Sen när vi käkat det gick jag till vardagsrummet där frida, ida och cicci satt, snackade med dom sen gick vi ut och kollade när gubbarna grejjade i martins 240!

Jag och ida gick in efter ett tag och spelade nå spel, sen kom frida och cicci, dom var med sen. Så vi spelade TP och efter det for frida till sin moster(?) tror jag, så sen så for cicci och ida hem till ida och jag spelade sen kort med mariana, martin och isak.

Imorse klev jag upp 8. Fixade mig och sen efter 10 for vi in till stan, (jag, martin å isak) släppte av isak på cykel och mek och sen for vi till Parelle. Eller martin släppte av mig där. Så jag har gjort bort min första dag där! Det är faktiskt riktigt kul, har fått dammtorka åde, inte så mycket men det var kul. Sen har vi bara snackat, gått runt och kikat på smink och sånt som ska fyllas på osv. Sen innan jag gick hem så sa ena tjejen som heter Desireé om hon fick sminka mig imorgon om det inte kommer in en massa varor, visst! :) Så sätter bara på mig lite maskara imorgon innan jag far så får hon sminka mig ifall det finns tid mellan 3 och 5 på dagen, för vi har ju engelska nationella prov imorgon mellan 12.20 och 14.50. Remember that HP09:are & LHA 09:are! ;)

nu har jag precis duschat och ska nog snart krypa ner i sängen. Börjar 10 imorgon och inte fan går det någon jävla buss heller, det är sommartrafik nu och det är ju SVIN kul.. Måste isf ta den som brukar vara 02 eller 22 eller vafan de nu är, 22 tror ja de är. Ska kolla snabbt på tider osv nu.

Men vi hörs imorgon, pussar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0