kladdmuffins

Mmmmh! bakade nyss nå kladdkake muffins, dom blev delicious helt enkelt! Martin ska iväg å göra nå med sina polare så har läggan för mig själv ;) hehe!

Blir nog att slå på en film och mysa lite! Hade varit gött med nå sällskap, men men..



En bekännelse: Min mage mår inte alls bra av choklad, även om det gäller 1 liten liten bit marabou eller en om jag äter en hel kladdkaka (vilket jag aldrig lyckats med, har försökt många gånger). Så ni fattar hur min mage är just nu, har ätit två st bara. Min mage håller på att explodera.. ni fattar vad jag menar va?



Ps. glömde skriva att (eller jag skrev ett inlägg men det försvann för internet gormar en massa just nu) men iaf, så skrev jag att jag sett Avatar, den var bra, den får ett + för att det var en animations-film eller hur man nu säger. Den var bra, man fattade och jag fällde några tårar lite då och då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0