K.I.S.S

Keep it simple stupid.

Hejsan! Kom hem för 20 min sen kanske? Efter att martin hämtade upp mig på skolan så for vi till lärcentrum, lämnade in mitt sommarjobbs papper och sen hämtade jag pengar hos mamma. ;)

Växlade lite pengar inne på konsum innan vi for hem! Nu ligger jag och degar i soffan som vanligt. Har sovmorgon till 2 imorgon!! Hur nice är inte deee?:) Dock har jag ju bild. Men, vafan, det orkar jag inte. Så har bara engelska och sen slutar jag.

Hm, undrar vad man ska hitta på härnäst? Börjar bli hungrig så kanske käkar nå snart. Vet inte vad martin skulle göra för mat eller vad han har tänkt att de blir för mat idag.

Åh vad jag vill ha sommarlov! Imorgon blir det soligt, iaf enligt smhi! Aja, nu ska jag slå på tvn och kolla om de finns nå coolt att se.

Btw, VARFÖR FUNKAR DET INTE ATT LADDA UPP BILDER NU DÅ?! GAH VAD JAG BLIR ARG.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0