Jordgubbsbakelse



Fick nå bakelser med jordgubbar på, och jordgubbar i ett plastglas. Det var såååå gott:) Njöt för varje tugga! Just nu ser jag på Bring it on Again. Hah, riktig fjortis-cheerleading film, men det finns ingenting annat att se så.

Imorgon har jag sovmorgon till 10.05, klassråd och sen håltimme. Efter det har vi adm(?) eller hål. Sen turism. Får se om man klarade provet eller om det blir omprov. Hade ju inte alls pluggat till provet heller, hah, känns inte bra alltså. Känner på mig att jag inte kommer klara det. Men men, that's life.

Har även klippt till min hårförlängning, så nu är den inte så lång, men ändå lång, haha. Hur ska jag skriva det.. Den är till brösten ist för magen! Så ja, där fick jag till det! Ska duka undan middagen nu och diska när filmen är klar. Ska även sätta igång att städa lite nu, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0