I've got a problem...

Nu är det så, har ett problem, jag ska bli ljusare. Men inte blond. Ska jag göra slingor eller ska jag färga ljusbrunt? DOCK så kan jag inte ha min hårförlängning ifall jag färgar ljusare, man kan ju göra den ljusare också, men vafan.. Det sliiiiter ju så jäkla mycket, eftersom det redan också är färgat..

Hjälp?





Tror ni jag kan få hårförlängningen den här färgen? Ifall den är mörkbrun just nu, för det är ju ingen idé att jag göre ifall jag måste ha en avfärgning.. Men vafan, jag ska testa. Annars blir det ingen hårförlängning i sommar. Men man lär sig ju av sina misstag ifall det skulle bli fel.

svara gärna ifall du har en åsikt. Vill veta hur man kan göra på bästa sätt! Speciellt med hårförlängningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0